skip to Main Content

PR Trendovi u 2022

Svijet se ubrzano mijenja, a zajedno s njim i PR industrija. Propusti kompanija da unaprijede i moderniziju korporativnu kulturu doveli su do masovnih odlazaka zaposlenika. Zbog
globalne pandemije mnoge kompanije uvode rad od kuće, kao i nove tehnologije poput AR i metaverse-a koje već oblikuju budući način komunikacije.

Veliki broj PR profesionalaca vjeruje da će PR industrija proći kroz fundamentalne promjene u narednih pet godina.

Ovo su neki od PR trendova koje možete očekivati u 2022 godini:

1. Raznolikost, pravičnost i inkluzija su bitni

PR timovi mogu očekivati da raznolikost, pravičnost i inkluzija (DEI) postane stub komunikacije u 2022. godini. Globalna pandemija i veliki broj odlazaka su ubrzali ovo prilagodjavanje.

Klijenti i zaposlenici očekuju više DEI projekata od svojih organizacija. Zajedno s tim, Milenijalci i Generacija Z – koji čine više of 60% B2B kupaca – žele se riješiti normi koje marginaliziraju manjine i žele raditi s brendovima koji promovišu i djeluju u skladu sa DEI standardima. S tim u vezi, kompanije moraju integrirati DEI u njihove komunikacije i podržavati takve stavove da bi ostali relevanti i proširili svoj biznis. Održivost je bila prioritet za organizacije širom svijeta u 2021. godine i taj trend se nastavlja u 2022. godini. Skoro 99% biznis lidera uzimaju u obzir ESG (okolišne, društvene, upravljačke) principe i reputaciju kompanije kad donose bitne odluke.

2. PR i Marketing postaju sve sličniji

Granice između PR-a i digitalnog marketinga su sve tanje i PR eksperti trebaju biti spremni za dalju integraciju.

Iako je fokus PR-a još uvijek na objavama u medijima, intervjuima na podcastu ili pojavljivanje na YouTube kanalima, PR eksperti moraju ići korak dalje da bi povećali broj pregleda i interakcija. To uključuje pametnije dijeljenje sadržaja na društvenim medijima, vodeći računa o navikama i potrebama ciljanih skupina.

TikTok bi trebao biti uključen u svaku PR strategiju zbog svog velikog rasta za vrijeme pandemije. Sve ovo zahtijeva znanje o digitalnom marketingu i saradnju izmedju dva odjela. PR eksperti mogu osigurati najveći dobitak tako što će raditi s više odjela i pomno pratiti promjene i trendove u svijetu digitalnog marketinga.

3. Dezinformacije u korporativnom sektoru

U 2022. brendovi nastavljaju investirati u tehnologije i resurse da bi se borili protiv dezinformacija. PR profesionalci igraju ključnu ulogu u tome.

Od klimatskih promjena do COVID-19 vakcina, dezinformacije u doba politike i kampanja koje dovode u pitanje nečiju reputaciju su svuda oko nas, pogotovo u korporativnom sektoru.

Dezinformacije postaju sve više suptilne i opasne zbog brzine širenja i dosega. Postoje istraživanja koja pokazuju da organizacije gube 78 milijardi dolara godišnje prihoda zbog različitih utjecaja na reputaciju.

4. Značaj interne komunikacije

Interna komunikacija je grana PR-a koja se vodi interno s ciljem da informiše, motiviše i pokrene zaposlenike i svakoga u organizaciji da se osjeća kao dio tima.

Interne komunikacije trebaju biti dio sveukupne PR strategije i trebaju odraziti obećanja, vrijednosti i ciljeve brenda na isti način kao i eksterna komunikacija. Dosljednost i učestalost poruke je ključ do uspjeha.

5. Lični brending postaje važna PR strategija

Sad kad je cijeli svijet povezan digitalno, lični brending je bitniji nego ikad. To je način da se kupci, kolege i saradnici „upoznaju“. Ljudi žele komunicirati s drugima licem u lice, u skladu s pravilima pandemije.

Svaki lider kompanije mora imati svoje digitalno prisustvo, isto kao i sama kompanija. To pokazuje ljudsku stranu svakog brenda. Da biste bili digitalni lider, morate održavati konekciju online kroz lični brend s kojim
klijenti mogu imati interakciju kroz razne online platforme. Liderstvo je ključno za top menadžment i kompanija će još više napredovati kad se njen tim lidera pojavi online i ponudi vrijedan sadržaj industriji.

Back To Top